آرٹیکلز

ایف بی آر جلد ہی ایک لکی ونر کو دس لاکھ انعام دے گا

فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) نے اس سے قبل ملک بھر میں پوائنٹ آف سیل (پی او ایس) کے مربوط خوردہ فروشوں سے خریداری کرنے والے صارفین کے لیے انعامی اسکیم کا اعلان کیا تھا، جس کے تحت 1000 روپے مالیت کے انعامات۔ 53 ملین ہر ماہ بیلٹنگ کے ذریعے تقسیم کیے جائیں گے۔ پہلی لکی قرعہ اندازی آج 15 جنوری 2022 کو ہو رہی ہے۔

روپے کا پہلا انعام۔ POS مشینوں کے ساتھ مربوط خوردہ فروشوں سے خریدنے کی رسید حاصل کرنے والے فاتح کو 1,000,000 روپے دیے جائیں گے۔ روپے مالیت کے چار انعامات ہوں گے۔ 250,000 ہر ایک، اور روپے کے 1,000 انعامات۔ 50,000 ہر ایک۔ روپے کے کل انعامات بھی ہوں گے۔ 53 ملین جیتنے والوں کے لیے جو اپنی خریداریوں کے لیے POS سے مربوط رسیدیں وصول کریں گے۔

حکومت نے انعامی اسکیموں کا اعلان کرنے کا فیصلہ کیا تاکہ صارفین کو ان خوردہ فروشوں سے خریداری پر آمادہ کیا جائے جو POS- مربوط نظام سے منسلک ہیں تاکہ ان کی کم کردہ GST کی شرح ادا کی جائے۔ یہ ٹیکس کی تنگ بنیاد کو وسیع کرنے کے لیے دستاویزی مشق کا ایک حصہ ہے۔

حکومت کے تخمینے کے مطابق، کل 18 کھرب روپے ریٹیل اسٹیج پر 20 ٹریلین ٹرانزیکشنز ہوئیں لیکن حکومت صرف 3.5 ٹریلین روپے کے کاروبار پر قبضہ یا دستاویز کر رہی تھی، اس لیے ایک بہت بڑا غیر استعمال شدہ خلا تھا جسے اگر دستاویزی مشق کے ساتھ درست طریقے سے پر کیا جاتا تو بہت بڑا فرق پڑ سکتا تھا۔

ایف بی آر نے کہا کہ پی او ایس انٹیگریٹڈ ریٹیلرز سے کچھ خریدنے والے تمام صارفین کو انعامات میں شامل کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ قرعہ اندازی ہر ماہ کی پندرہ تاریخ کو ہو گی۔

اپنا کمنٹ کریں