انٹرٹینمنٹ دلچسپ

اینڈرائیڈ 13، اینڈرائیڈ 12 سے بھی زیادہ اسٹائلش ہوگا: رپورٹ

اینڈرائیڈ 12 نے اپنی تاریخ کے سب سے بڑے ڈیزائن اپ ڈیٹس میں سے ایک کو نمایاں کیا۔ آپ کے ڈیزائن کردہ نئے مواد نے متحرک تھیمز، وال پیپرز اور مزید کے ساتھ UI کی جمالیات کو مکمل طور پر تازہ کر دیا۔ اب اینڈرائیڈ 13 اس سال کے آخر میں آرہا ہے اور یہ 12 سے بھی زیادہ اسٹائلش ہوگا۔

یہ خبریں Android Police کی طرف سے آتی ہیں اور وہ Android 13 Beta کے لیے ایک لیک ہونے والے سورس کوڈ کو حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئے۔ یہ لیک شدہ کوڈ اینڈرائیڈ کے ڈائنامک تھیمز کے لیے تین نئے کلر آپشنز کو ظاہر کرتا ہے۔

ان لوگوں کے لیے جو ناواقف ہیں، ڈائنامک تھیمز آپ کے وال پیپر کی بنیاد پر سسٹم کے رنگ، آئیکن تھیمز، ویجیٹس اور دیگر لہجے کے رنگوں سمیت ہر چیز کو تبدیل کر دیتے ہیں۔ Android 13 ان منفرد تھیمز کے لیے مزید رنگوں کے امتزاج کے ساتھ اس پر پھیلے گا۔

کوڈ کے مطابق، ٹونل اسپاٹ، وائبرینٹ، ایکسپریسیو، اور اسپرٹز نامی چار مزید رنگوں کے مجموعے ہوں گے۔ ٹونل اسپاٹ وال پیپر انجن کے ذریعہ منتخب کردہ پہلے سے طے شدہ رنگ ہوں گے اور وائبرینٹ کے اضافی لہجوں میں معمولی فرق ہوگا۔ ایکسپریسیو میں رنگوں کی ایک وسیع رینج شامل ہوگی جو ضروری طور پر وال پیپر سے میل نہیں کھاتے، لیکن اس کی اچھی طرح تعریف کرتے ہیں۔

آخر میں، اسپرٹز تقریباً ایک یک رنگی تھیم ہو گی جس میں خاموش اور ڈیسچوریٹڈ رنگ ہوں گے۔

ہمیشہ کی طرح، یہ خصوصیت صرف پہلے ہی Google Pixel فونز پر دستیاب ہوگی، لیکن اسے حسب ضرورت ROMs پر دستیاب ہونے میں زیادہ دیر نہیں لگنی چاہیے۔ اینڈرائیڈ 13 بیٹا اس سال کے آخر میں سامنے آئے گا اور جیسے ہی سرکاری خبریں آئیں گی ہم اس جگہ کو اپ ڈیٹ کر دیں گے۔

اپنا کمنٹ کریں