انٹرٹینمنٹ دلچسپ

ایکسپریس وی پی این ہر اس شخص کو $100,000 کی پیشکش کر رہا ہے جو اپنے سرور کو ہیک کر سکتا ہے

ExpressVPN نے اپنے بگ باؤنٹی پروگرام کو اپ ڈیٹ کیا ہے تاکہ اسے اخلاقی ہیکرز کے لیے مزید مدعو کیا جا سکے۔ کمپنی اب ایک وقتی $100,000 انعام کی پیشکش کر رہی ہے جو بھی اس کے سسٹم کو ہیک کر سکتا ہے۔

سب سے زیادہ استعمال ہونے والے ورچوئل پرائیویٹ نیٹ ورک (VPN) پروڈکٹس میں سے ایک، ExpressVPN صارفین کو ویب براؤزنگ کی رازداری اور جغرافیائی پابندیوں کو نظرانداز کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔

VPN کے ذریعے پرائیویسی صارف کے انٹرنیٹ ٹریفک کو انکرپشن ٹنلز کے ذریعے نظرانداز کر کے حاصل کی جاتی ہے، جبکہ صارف کا اصل IP ایڈریس VPN سروس کے ذریعے فراہم کردہ کے پیچھے پوشیدہ ہوتا ہے۔ ایسے نظام کی رازداری سے سمجھوتہ کرنے کے نتیجے میں صارف کی پرائیویسی خطرے میں پڑ سکتی ہے۔

ExpressVPN نے اعلان کیا کہ وہ بگ باؤنٹی پروگرام شروع کر رہا ہے، جس سے سیکورٹی آڈیٹرز اور محققین کمپنی کے بنیادی ڈھانچے میں اہم کمزوریوں کی اطلاع دے سکتے ہیں اور بدلے میں مانیٹری انعام حاصل کر سکتے ہیں، TrustedServer۔

TrustedServer ڈیبین لینکس پر مبنی ایک حسب ضرورت بنایا ہوا OS ہے، جس میں ملکیتی سیکیورٹی میں اضافہ ہوتا ہے، جو اسے VPN انفراسٹرکچر میں استعمال کے لیے مثالی بناتا ہے۔

BleepingComputer کو شیئر کی گئی ایک ای میل میں کمپنی نے کہا:

یہ Bugcrowd پلیٹ فارم پر پیش کردہ سب سے زیادہ واحد انعام ہے اور ExpressVPN کی طرف سے پہلے پیش کردہ اعلی انعام سے 10 گنا زیادہ ہے۔

ایک بار کے فضل کی درج ذیل شرائط ہیں:

غیر مجاز رسائی فراہم کرنے یا کسٹمر کے ڈیٹا کو ظاہر کرنے کے لیے درست کمزوری جمع کرانے والا پہلا شخص $100,000 وصول کرے گا۔ بونس اس وقت تک درست ہے جب تک کہ انعام کا دعویٰ نہیں کیا جاتا۔
باؤنٹی صرف ExpressVPN کے VPN سرور میں موجود کمزوریوں کے لیے درست ہے۔

کی جانے والی کوئی بھی سرگرمی TrustedServer پلیٹ فارم کے دائرہ کار میں رہنی چاہیے۔ اس بات کی تصدیق کرنے کے لیے کہ آیا آپ کی جانچ دائرہ کار میں ہے، آپ تصدیق کے لیے support@bugcrowd.com پر پہنچ سکتے ہیں۔

سیکیورٹی محققین کو ایکسپریس وی پی این کی طرف سے بھی مدعو کیا گیا ہے تاکہ وہ کلائنٹس کے اصل آئی پی ایڈریس کو لیک کرنے اور صارف کی ٹریفک کی نگرانی کرنے کے ممکنہ طریقوں سے پردہ اٹھائیں۔

بگ باؤنٹی پروگرام BugCrowd کے ذریعے چلایا جاتا ہے اور یہ ان محققین کے لیے ایک محفوظ بندرگاہ پیش کرتا ہے جو ExpressVPN کے سرورز کی خلاف ورزی کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

اپنا کمنٹ کریں