کھیل

بابر اعظم ICC کی T20I ٹیم آف دی ایئر کے کپتان مقرر

پاکستان کے سٹار بلے باز بابر اعظم کو انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (ICC) کی 2021 کی T20I ٹیم کا کپتان نامزد کر دیا گیا ہے۔ ٹیم میں پاکستان کے سٹار پیسر شاہین شاہ آفریدی اور شاندار وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان بھی شامل ہیں۔

تینوں کھلاڑیوں نے گزشتہ سال کے دوران کھیل کے مختصر ترین فارمیٹ میں پاکستان کے لیے اہم کردار ادا کیا۔ محمد رضوان ایک کیلنڈر سال میں T20I میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی بن گئے کیونکہ وہ T20I کرکٹ میں ایک سال میں 1,000 سے زیادہ رنز بنانے والے پہلے بلے باز بن گئے۔

دوسری طرف، بابر، دوسرے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی کے طور پر ختم ہوئے اور تاریخ میں کسی بھی ٹیم کی طرف سے ایک کیلنڈر سال میں سب سے زیادہ جیتنے والے پاکستان کی کپتانی بھی کی۔ پاکستان بابر کی قیادت میں ایک سال میں 20 فتوحات درج کرنے والی تاریخ کی پہلی ٹیم بن گئی۔

شاہین آفریدی 2021 میں T20Is میں پاکستان کے دوسرے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر تھے۔ انہوں نے سال میں کھیلے گئے 21 میچوں میں 26.04 کی اوسط اور 7.86 کی اکانومی ریٹ سے 23 وکٹیں حاصل کیں۔ تینوں کھلاڑیوں نے 2021 کے T20 ورلڈ کپ میں پاکستان کی شاندار دوڑ میں بااثر کردار ادا کیا کیونکہ انہوں نے 2012 کے بعد پہلی بار سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کیا۔

ٹیم میں جنوبی افریقہ کے تین، آسٹریلیا کے دو اور انگلینڈ، بنگلہ دیش اور سری لنکا سے ایک ایک کھلاڑی بھی شامل ہے۔

اپنا کمنٹ کریں