صحت

حفیظ نے انکشاف کیا کہ وہ رمیز راجہ کی میزبانی میں منعقدہ تقریب میں کیوں شریک نہیں ہوئے

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ نے گزشتہ روز پاکستان کرکٹ ٹیم کی 2021 میں شاندار کارکردگی کا جشن منانے کے لیے ایک تقریب منعقد کی۔

جس میں بابر اعظم، شاہین آفریدی، شعیب ملک، محمد رضوان، عماد وسیم، سرفراز احمد اور سابق ہیڈ کوچ ثقلین مشتاق سمیت قومی ٹیم کے کھلاڑیوں نے شرکت کی۔

ایک نمایاں غیر حاضر سابق آل راؤنڈر محمد حفیظ تھے، جو 2021 کے دوران پاکستان کے محدود اوورز کے سیٹ اپ کے باقاعدہ رکن تھے اور پاکستان کے 2021 کے T20 ورلڈ کپ اسکواڈ کا بھی حصہ تھے۔

حفیظ نے حال ہی میں تمام طرز کی بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا اور کہا کہ یہ ان کا ذاتی فیصلہ تھا۔ تاہم، کرکٹ برادری کا خیال ہے کہ اس نے رمیز راجہ کے ساتھ اپنے اختلافات کی وجہ سے اپنے جوتے لٹکانے کا فیصلہ کیا ہے۔ تقریب میں ان کی عدم موجودگی نے قیاس آرائیوں کا اعادہ کیا کیونکہ برادری نے اسے ایک بار پھر سوشل میڈیا پر اجاگر کیا۔

بہر حال، تجربہ کار آل راؤنڈر نے ہوا صاف کرتے ہوئے کہا کہ وہ کراچی میں ہیں اور مختصر نوٹس پر لاہور کا سفر نہیں کر سکتے۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ انہیں تقریب کے بارے میں دو روز قبل آگاہ کیا گیا تھا اور وہ فوری طور پر سفری انتظامات کرنے سے قاصر تھے۔ انہوں نے مزید کہا کہ وہ اس وقت پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے آئندہ ساتویں ایڈیشن کے لیے کراچی میں ٹریننگ کر رہے ہیں۔

حفیظ پی ایس ایل 7 میں لاہور قلندرز کی نمائندگی کریں گے اور 29 جنوری کو ملتان سلطانز کے خلاف لاہور کی مہم کے پہلے میچ میں ایکشن میں نظر آئیں گے۔

اپنا کمنٹ کریں