دلچسپ کھیل

شاہین آفریدی آئی سی سی کا سب سے بڑا کھلاڑی کا ایوارڈ حاصل کرنے والے پہلے پاکستانی بن گئے۔

پاکستان کے بائیں ہاتھ کے تیز گیند باز شاہین آفریدی کو انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے سال کا بہترین کھلاڑی قرار دیا ہے۔ 2021 میں کھیل کے تینوں فارمیٹس میں شاہین کی شاندار کارکردگی کا صلہ ملا ہے کیونکہ وہ یہ اعزاز حاصل کرنے والے پہلے پاکستانی کھلاڑی بن گئے ہیں۔

شاہین اس سال آئی سی سی ایوارڈ جیتنے والے چوتھے پاکستانی کھلاڑی بن گئے ہیں۔ اس سے قبل محمد رضوان کو T20I پلیئر آف دی ایئر، بابر اعظم کو ODI پلیئر آف دی ایئر اور فاطمہ ثنا کو ابھرتی ہوئی پلیئر آف دی ایئر قرار دیا گیا تھا۔ شاہین کے ایوارڈ نے پاکستانی کرکٹرز کے لیے ایک تاریخی سال مکمل کیا کیونکہ گرین شرٹس نے 2021 کے لیے آئی سی سی ایوارڈز پر راج کیا۔

21 سالہ کھلاڑی تینوں فارمیٹس میں غیر معمولی تھے۔ وہ 9 میچوں میں 17.06 کی اوسط سے 47 وکٹیں لے کر ٹیسٹ کرکٹ میں دوسرے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر کے طور پر ختم ہوئے۔ اس نے کیلنڈر سال میں کھیلے گئے 6 ون ڈے میچوں میں 41.37 کی اوسط سے 8 وکٹیں حاصل کیں اور اس نے 2021 میں 21 T20I میچوں میں 26.04 کی اوسط اور 7.86 کی اکانومی ریٹ سے 23 وکٹیں حاصل کیں۔

شاہین کی پرفارمنس کی وجہ سے پاکستان نے کیلنڈر سال میں T20I میں تاریخی 20 جیتیں، جو کسی بھی ٹیم کی سب سے زیادہ ہے۔ ریڈ بال کرکٹ میں اپنی ناقابل یقین کارکردگی کی وجہ سے پاکستان نے سال میں سب سے زیادہ ٹیسٹ جیتنے کا فیصد بھی حاصل کیا۔

ایکسپریس پیسر نے انکشاف کیا کہ سال میں ان کی بہترین کارکردگی 2021 کے T20 ورلڈ کپ میں روایتی حریف بھارت کے خلاف آئی۔ شاہین نے بھارت کے ٹاپ آرڈر کو تہس نہس کر دیا کیونکہ پاکستان نے اپنے حریفوں پر 10 وکٹوں سے فتح حاصل کی۔

اپنا کمنٹ کریں