تازہ ترین

شفقت محمود کی وجہ سے سکول بند ہونے پر ہنگامی اجلاس منسوخ کر دیا گیا۔

بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس (آئی پی ای ایم سی) کا اجلاس جمعرات کو ہونے والا تھا جس میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے کیسز کے درمیان تعلیمی اداروں کی بندش پر غور کیا جائے گا۔

آئی پی ای ایم سی کو اصل میں میٹنگ ہونے سے چند گھنٹے قبل اگلے ہفتے تک ملتوی کر دیا گیا تھا۔ ابتدائی طور پر تاخیر کی وجوہات نہیں بتائی گئیں۔

تاہم اب یہ بات سامنے آئی ہے کہ جمعرات کو وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کا ٹیسٹ مثبت آیا تھا جس کی وجہ سے ہنگامی اجلاس ملتوی کردیا گیا تھا۔

وزیر نے ٹویٹر پر یہ خبر بریک کی۔ انہوں نے لکھا کہ اس کا کورونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے اور وہ ہلکی علامات کا سامنا کر رہے ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ کچھ آرام کرنے سے انہیں جلد ہی وائرل انفیکشن پر قابو پانے میں مدد ملے گی۔

انہوں نے عوام پر بھی زور دیا کہ وہ احتیاطی تدابیر جیسے کہ فیس ماسک پہننا، ہاتھوں کی صفائی کرنا، اور سماجی فاصلہ برقرار رکھنا جاری رکھیں کیونکہ اومیکرون کی مختلف قسم پورے ملک میں تیزی سے پھیل رہی ہے۔

واضح رہے کہ شفقت محمود دوسری مرتبہ کورونا وائرس کا شکار ہوئے ہیں۔ مئی 2021 میں وفاقی وزیر تعلیم کا کورونا ٹیسٹ مثبت آیا تھا۔

آئی پی ای ایم سی اب شفقت محمود کے وائرل بیماری سے صحت یاب ہونے کے بعد میٹنگ کرے گا اور اس کے بعد بڑھتے ہوئے کورونا وائرس کیسز کے پیش نظر ملک بھر میں اسکولوں اور کالجوں کو بند کرنے کے حوالے سے مختلف تجاویز پر غور کرے گا۔

دریں اثنا، پاکستان نے گزشتہ 24 گھنٹوں میں 3,567 نئے کیسز اور 7 اموات کی تصدیق کی ہے کورونا وائرس سے، جو ایک دن پہلے رپورٹ ہونے والے 3,019 کیسز اور 5 اموات سے زیادہ ہے۔ قومی COVID-19 مثبتیت کی شرح جمعرات کو 6.12 فیصد سے بڑھ کر جمعہ کو 7.36 فیصد ہوگئی ہے۔

اپنا کمنٹ کریں