انٹرٹینمنٹ

عابدہ پروین، نصیبو لال کے “تو جھوم” نے شنیرا اکرم کو رونے پر مجبور کر دیا

کوک اسٹوڈیو کے نئے سیزن کا آغاز عابدہ پروین اور نصیبو لال کے زبردست ہٹ – تو جھوم – کے ساتھ ہوا۔ اس نمبر نے سابق کرکٹ کپتان وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا اکرم سمیت موسیقی کے بہت سے مداحوں کو مسحور کیا۔

روح کو ہلا دینے والا جوڑی ‘تو جھوم’ کوک اسٹوڈیو کے سیزن 14 کی پہلی ریلیز ہے۔ شنیرا نے اس ٹریک کے لیے اپنی بے پناہ پسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ آخری 25 منٹ سے اس گانے کو سن رہی تھیں، آنسو بہہ رہے تھے۔

“میں نے یہ گانا پہلے نہیں سنا تھا اور مجھے نہیں معلوم کہ وہ کس بارے میں گا رہے ہیں لیکن میں پچھلے 25 منٹ سے یہاں بیٹھا آنکھیں نکال کر رو رہا ہوں!” شنیرا اکرم نے عابدہ پروین اور نصیبو لال کو ان کی شاندار گلوکاری پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا۔

“یہ ناقابل یقین خواتین نے ابھی میری روح میں گانا گایا ہے۔ خدا اس خوبصورت ملک کو سلامت رکھے۔”

معروف گلوکارہ حدیقہ کیانی نے بھی سوشل میڈیا پر دونوں کو خراج تحسین پیش کیا۔

جیسے ہی یہ گانا ریلیز ہوا، تو جھوم ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈز میں سے ایک بن گیا اور مشہور شخصیات سمیت موسیقی سے محبت کرنے والوں نے گانے اور گلوکاروں کے لیے اپنی محبت کا اظہار کیا، خاص طور پر عابدہ پروین کے لیے۔ دونوں گلوکاروں نے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ٹاپ ٹرینڈز کی قیادت بھی کی۔

سوشل میڈیا صارفین نے گلوکاری کی جوڑی اور ان کی موسیقی کو خراج تحسین پیش کرنے کے مختلف تاثرات کے ساتھ سامنے آئے کیونکہ انہوں نے ہٹ کو ‘ایک شاہکار’، ‘صرف خوبصورت’، ‘جینیئس’، ‘کوک اسٹوڈیو کی سپر پروڈکشن’، اور ‘بالکل دم توڑنے والا’ قرار دیا۔

یہ جوڑی عدنان دھول نے لکھی تھی اور ذوالفقار “زلفی” جبار خان کی طرف سے کمپوز اور شریک پروڈیوسر تھے۔ کوک اسٹوڈیو کے آفیشل یوٹیوب چینل نے تفصیلی تفصیلات جاری کی ہیں، بشمول ان تمام لوگوں کے نام جو گانے کی تخلیق کا حصہ رہے ہیں۔

اپنا کمنٹ کریں