انٹرٹینمنٹ

ٹویوٹا چاند کے لیے لینڈ کروزر بنا رہا ہے۔

زمین پر اپنی لینڈ کروزر کی کامیابی کے بعد جاپانی آٹو کمپنی ٹویوٹا اب اپنی ’لونر کروزر‘ چاند پر اتارنا چاہتی ہے۔ یہ جاپان ایرو اسپیس ایکسپلوریشن ایجنسی کے ساتھ مل کر چاند کی سطح کو دریافت کرنے کے لیے گاڑی پر کام کر رہا ہے، جس کا منصوبہ ہے کہ 2040 تک چاند اور پھر مریخ پر لوگوں کو رہنے میں مدد فراہم کی جائے، اس کے حکام نے جمعہ کو انکشاف کیا۔

لونر کروزر کا نام ٹویوٹا کی مشہور لینڈ کروزر ایس یو وی کو خراج تحسین ہے، اور اسے 2020 کی دہائی کے آخر میں لانچ کیا جائے گا۔ ٹویوٹا موٹر کارپوریشن کے لونر کروزر پروجیکٹ کے سربراہ تاکاو ساتو کے مطابق، اس تصور پر پیش گوئی کی گئی ہے کہ انسان گاڑیوں میں محفوظ طریقے سے کھا سکتے ہیں، کام کر سکتے ہیں، سو سکتے ہیں اور دوسروں کے ساتھ بات چیت کر سکتے ہیں، اور خلا میں بھی ایسا ہی کیا جا سکتا ہے۔

“ہم ایک صدی میں ایک بار ہونے والی تبدیلی کے لیے خلا کو ایک علاقے کے طور پر دیکھتے ہیں۔ خلا میں جا کر، ہم ٹیلی کمیونیکیشن اور دوسری ٹیکنالوجی تیار کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں جو انسانی زندگی کے لیے قیمتی ثابت ہوں گی،” ساتو نے ایسوسی ایٹڈ پریس کو بتایا۔

Gitai Japan Inc، ایک کمپنی جس نے ٹویوٹا کے ساتھ معاہدہ کیا، نے Lunar Cruiser کے لیے ایک روبوٹک بازو بنایا ہے جو اسے معائنہ اور دیکھ بھال جیسے کام انجام دینے کی اجازت دے گا۔ اس کا ‘گریپل فکسچر’ بازو کے سرے کو اس طرح کام کرنے کے لیے تبدیل کرنے کی اجازت دیتا ہے جیسے اسکوپنگ، سویپنگ اور اٹھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

گیتائی کے چیف ایگزیکٹیو، شو ناکانوز کا خیال ہے کہ خلا میں بھیجنے کے چیلنج کو زیادہ تر نمٹا دیا گیا ہے لیکن خلا میں کام کرنے سے خلابازوں کے لیے بھاری اخراجات اور خطرات لاحق ہوتے ہیں۔ وہ سوچتا ہے کہ یہ وہ جگہ ہے جہاں روبوٹ مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔

ٹویوٹا 1930 کی دہائی میں اپنے آغاز کے بعد سے بدلتے وقت کی وجہ سے اپنے اہم کاروبار کو کھونے کے بارے میں فکر مند ہے اور اس نے ہاؤسنگ، کشتیوں، جیٹ طیاروں اور روبوٹس میں کام کیا ہے۔ یہ اس سال بنے ہوئے شہر کی تعمیر شروع کر دے گا، جو کہ ماؤنٹ فوجی کے قریب خالص سے منسلک پائیدار رہنے کا کوارٹر ہے۔ ان کے علاوہ، اس کی چاند میں دلچسپی بڑھ رہی ہے۔

ٹویوٹا کے ایک انجینئر، شنیچیرو نوڈا، قمری منصوبے کے بارے میں بہت پرجوش ہیں جو کہ صارفین کی خدمت کے لیے کار ساز کمپنی کے دیرینہ مقصد کی توسیع ہے جبکہ اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ چاند زمین پر زندگی کے لیے اہم وسائل فراہم کر سکتا ہے۔

نودا نے کہا، “چاند پر اپنی کاریں بھیجنا ہمارا مشن ہے۔ ٹویوٹا کے پاس تقریباً ہر جگہ کاریں ہیں، لیکن یہ ہماری کاروں کو ایسی جگہ لے جانے کے بارے میں ہے جہاں ہم کبھی نہیں گئے تھے۔

اپنا کمنٹ کریں