کھیل

پاکستان آج سے انڈر 19 ورلڈ کپ مہم کا آغاز کرے گا۔

پاکستان آج انڈر 19 کرکٹ ورلڈ کپ کی مہم کا آغاز کرنے جا رہا ہے۔ پاکستان کا ٹورنامنٹ کا پہلا میچ ٹرینیڈاڈ کے ڈیاگو مارٹن اسپورٹنگ کمپلیکس میں زمبابوے کے خلاف ہے۔ میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام 7 بجے شروع ہوگا اور پی ٹی وی اسپورٹس اور اے اسپورٹس پر براہ راست نشر کیا جائے گا۔

پاکستان کو گروپ سی میں زمبابوے، افغانستان اور پاپوا نیو گنی کے ساتھ رکھا گیا ہے۔ زمبابوے پہلے ہی مقابلے میں ایک میچ کھیل چکا ہے، افتتاحی میچ میں پاپوا نیو گنی کو شکست دے کر اس وقت دو پوائنٹس کے ساتھ ٹیبل پر سرفہرست ہے۔

بوائز ان گرین اپنا اگلا میچ 20 جنوری کو افغانستان کے خلاف کھیلے گی اور گروپ مرحلے کا آخری میچ 22 جنوری کو پاپوا نیو گنی کے خلاف ہوگا۔ ہر گروپ کی دو سرفہرست ٹیمیں مقابلے کے کوارٹر فائنل میں پہنچیں گی جو 25 جنوری سے شروع ہونے والے ہیں۔

دو بار ورلڈ کپ جیتنے والے اپنی مہم کو دائیں پاؤں سے شروع کرنے اور ٹورنامنٹ کے اپنے پہلے پوائنٹس درج کرنے کے لیے پرعزم ہوں گے۔ اس ٹیم کی قیادت نوجوان کراچی کنگز کے آل راؤنڈر قاسم اکرم کریں گے، اور اس میں کافی معیار ہے جس میں فیصل اکرم، حسیب اللہ خان، اور ذیشان ضمیر جیسے نوجوان سپر اسٹارز شامل ہیں۔

اپنا کمنٹ کریں