انٹرٹینمنٹ

پی ایس ایل 2022 کی افتتاحی تقریب پر پی سی بی نے کتنی رقم خرچ کی؟

رپورٹس کے مطابق پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے ساتویں ایڈیشن کی افتتاحی تقریب پر تقریباً 10 کروڑ روپے لاگت آئی ہے۔ 25 ملین جو کہ پچھلے ایڈیشن کی افتتاحی تقریب سے کافی کم ہے جس کی لاگت روپے سے زیادہ ہے۔ 200 ملین

20 منٹ کا پردہ اٹھانا ایک خوش آئند تبدیلی تھی کیونکہ پی ایس ایل کی تقریبات بغیر کسی پریشانی کے شروع ہوئیں۔ اس سے قبل، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے وسیع افتتاحی تقاریب کی میزبانی کی ہے جو ملک میں کرکٹ کے شائقین کے ساتھ اچھا نہیں رہی تھی۔

پی ایس ایل 6 کی افتتاحی تقریب کوویڈ 19 کی پابندیوں کی وجہ سے اسٹیڈیم میں براہ راست نہیں کی گئی۔ ورچوئل افتتاحی تقریب کی شوٹنگ ترکی میں کی گئی اور پی سی بی کو تقریباً 20000 روپے لاگت آئی۔ 200 ملین

اس کے مقابلے میں، اس سال کی افتتاحی تقریب میں چند مختصر حصے تھے۔ پہلے حصے میں پاکستان کرکٹ کی تاریخ کی ایک مختصر دستاویزی فلم تھی، جسے معروف ڈائریکٹر شرمین عبید چنائے نے ڈائریکٹ کیا تھا اور پی سی بی کے چیئرمین رمیز راجہ نے بیان کیا تھا۔ پاکستان کرکٹ کو دل کی گہرائیوں سے خراج تحسین پیش کرنے کے بعد، آسٹریا کے تین اسکائی ڈائیورز 5 ہزار فٹ کی بلندی سے چھلانگ لگا کر نیشنل اسٹیڈیم کراچی کے باہر پہنچے۔ اسکائی ڈائیورز پی ایس ایل 7 کے پہلے میچ کے لیے آفیشل گیند لے کر آئے اور تہواروں کا آغاز کرنے کے لیے اسے امپائرز کے حوالے کر دیا۔

شائقین کے جوش و خروش میں اضافہ کرتے ہوئے، سپر اسٹار عاطف اسلم اور آئمہ بیگ نے پی ایس ایل 7 کے ترانے ‘آگے دیکھ’ کے ساتھ اسٹیج کو آگ لگا دی، پی سی بی کے چیئرمین رمیز راجہ اور وزیر اعظم عمران خان نے پی ایس ایل 7 کا باضابطہ آغاز کیا۔ ویڈیو پیکج.

پی ایس ایل 7 کے پہلے میچ کے ٹاس کے لیے کپتان کے میدان میں نکلتے ہی آتش بازی کے شو نے پردے اٹھانے کا اختتام کیا۔

اپنا کمنٹ کریں