کھیل

پی ایس ایل 7 کے دوسرے راؤنڈ کے لیے ایک اور سرفہرست کمنٹری کرنے والے کمنٹری باکس میں واپس آئے

معروف کمنٹیٹر، ڈینی موریسن پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 7 کے لاہور لیگ کے لیے کمنٹری پینل میں شامل ہونے کے لیے تیار ہیں۔ ڈینی دنیا بھر میں کمنٹری میں سب سے پسندیدہ آوازوں میں سے ایک ہیں اور پی ایس ایل کے آغاز سے ہی ان کا تعلق پی ایس ایل سے ہے۔ ٹورنامنٹ

ڈینی کی تفریحی حرکات کو دنیا بھر میں پسند کیا گیا ہے اور ان کی پرجوش شخصیت نے انہیں پاکستان کے مقبول ترین مبصرین میں سے ایک بنا دیا ہے۔

پی ایس ایل کے آفیشل اکاؤنٹ نے مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ڈینی کی آمد کو چھیڑا۔ پوسٹ کے کیپشن میں کہا گیا، “وہ یہاں ہے”۔

ٹیزر نے پاکستان کے پریمیئر T20 ٹورنامنٹ کے شائقین کی طرف سے مثبت ردعمل حاصل کیا کیونکہ انہوں نے ڈینی کی آنے والی آمد پر خوشی کا اظہار کیا۔ اس پوسٹ کو پہلے ہی 1,800 سے زیادہ لائکس اور 140 ری ٹویٹس مل چکے ہیں۔

ڈینی پی ایس ایل میں حصہ لینے والے کمنٹیٹرز کے ایلیٹ پینل میں شامل ہوں گے۔ David Gower، Pommie Mbangwa، Nick Knight، اور Mike Haysman کی پسند گزشتہ برسوں میں اپنی بہترین کمنٹری کے لیے مشہور ہیں اور ڈینی کمنٹیٹرز کی پہلے سے ہی شاندار لائن اپ میں ایک مختلف ذائقہ ڈالیں گے۔

توقع ہے کہ ڈینی لاہور لیگ کے پہلے میچ کے لیے کمنٹری باکس میں ہوں گے جو آج رات دفاعی چیمپئن ملتان سلطانز اور گزشتہ سال کی فائنلسٹ پشاور زلمی کے درمیان کھیلا جائے گا۔

اپنا کمنٹ کریں