کھیل

پی سی بی نے محمد حسنین کے ایکشن کی رپورٹ کرکٹ آسٹریلیا کو بھیج دی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے محمد حسنین کے ایکشن ٹیسٹ کی رپورٹ کرکٹ آسٹریلیا (سی اے) کو بھجوا دی ہے۔ تفصیلات کے مطابق سی اے ٹیسٹ کی تفصیلات بتائے گا کیونکہ اس کا ایکشن آسٹریلیا میں رپورٹ ہوا تھا۔

حسنین کا باؤلنگ ایکشن حال ہی میں ختم ہونے والی بگ بیش لیگ (BBL) کے دوران رپورٹ ہوا تھا۔ اس کارروائی کی اطلاع سنڈی سکسرز کے کپتان موئسس ہنریکس کے ان پر چکنگ کا الزام لگانے کے بعد سامنے آئی۔ ہنریکز کے ردعمل نے کرکٹ برادری میں ہنگامہ برپا کر دیا کیونکہ ان کا خیال تھا کہ آسٹریلوی حسنین کی تیز رفتاری کو نہیں سنبھال سکتے۔

حسنین نے لاہور یونیورسٹی فار مینجمنٹ اینڈ سائنسز (LUMS) میں واقع ICC سے منظور شدہ بائیو مکینکس لیبارٹری میں باؤلنگ ایکشن کا ٹیسٹ کروایا۔

پیسر بی بی ایل میں بہترین فارم میں تھے۔ اس نے ٹورنامنٹ میں کھیلے گئے 5 میچوں میں 15.71 کی اوسط اور 6.00 کے اکانومی ریٹ سے 7 وکٹیں حاصل کیں۔ ان کا بی بی ایل میں اپنے پہلے دور کا قبل از وقت خاتمہ ہوا کیونکہ پی سی بی نے انہیں پی ایس ایل کے لیے واپس بلایا تھا۔

21 سالہ کھلاڑی اس وقت کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ساتھ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) میں حصہ لے رہے ہیں۔ وہ اپنے باؤلنگ ایکشن کے بارے میں رپورٹ ہونے کی مایوسی پر قابو پانے اور دنیا کی بہترین فرنچائز ٹی 20 لیگز میں سے ایک میں کارکردگی دکھا کر پاکستان کی قومی ٹیم میں اپنا دعویٰ داؤ پر لگانا چاہتے ہیں۔

اپنا کمنٹ کریں