کھیل

پی سی بی کا پی ایس ایل 2022 کے لیے ہائی اسکورنگ پچز تیار کرنے کا حکم

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے کراچی اور لاہور کے پچ کیوریٹرز کو ہدایت کی ہے کہ وہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے ساتویں سیزن کے لیے ہائی اسکورنگ اور بیٹنگ کے لیے موزوں وکٹیں بنائیں۔

یہ اقدام پی سی بی کے چیئرمین رمیز راجہ کے بلے بازوں میں جارحانہ ارادے پیدا کرنے کے منصوبوں کا حصہ ہے۔

رپورٹس کے مطابق کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم اور لاہور کے قذافی اسٹیڈیم کے کیوریٹرز کو ایسی وکٹیں تیار کرنے کا کام سونپا گیا ہے جو پاور ہٹنگ کے لیے موزوں ہوں۔

پی ایس ایل اپنی بہترین بولنگ کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس لیے مارکی ٹورنامنٹ میں زیادہ تر میچ کم اسکور والے ہوتے ہیں اور بولرز کا غلبہ ہوتا ہے۔

یہی وجہ ہے کہ پی ایس ایل 6 کے پورے سیزن میں اسلام آباد یونائیٹڈ، پشاور زلمی اور ملتان سلطانز نے 200 رنز کا نشان صرف تین بار ہی عبور کیا۔

یونائیٹڈ نے پشاور زلمی کے خلاف گروپ میچ میں 247/2 کا اسکور کیا، جو کہ ٹورنامنٹ کی تاریخ کا سب سے بڑا ٹوٹل بھی تھا۔ جواب میں پشاور زلمی نے 232/6 سکور کیا۔

تیسری مثال وہ تھی جب ابوظہبی میں گزشتہ ایڈیشن کے فائنل میں ملتان نے پشاور زلمی کے خلاف چار وکٹوں کے نقصان پر 206 رنز بنائے تھے۔

پچھلے ایڈیشن میں صرف دو سنچریاں لگائی گئیں، ایک یونائیٹڈ کے عثمان خواجہ نے اور دوسری کراچی کنگز کے شرجیل خان نے۔

پی ایس ایل کا ساتواں سیزن 27 جنوری کو کراچی میں شروع ہوگا اور 27 فروری کو لاہور میں اختتام پذیر ہوگا۔ کراچی پہلے مرحلے میں 15 میچز کی میزبانی کرے گا جب کہ فائنل سمیت باقی 19 میچز لاہور میں کھیلے جائیں گے۔

اپنا کمنٹ کریں