آرٹیکلز صحت

”کمر، جوڑوں اور مہروں کا درد ایک انڈے سے ٹھیک“

اگر آپ کمر، جوڑوں اور مہروں کے مسائل کا شکار ہیں۔ ایک کپ دودھ لیں۔ اور گرم دودھ۔ اور خالص دودھ۔ اس میں ایک انڈا ڈالیں۔ دیسی انڈا مل جائے تو سبحان اللہ۔ اور اس میں شہد ملا لیں۔ دودھ ہے، انڈا ہے اور شہد ہے۔ اب اسے مکس کریں۔ یعنی ایک انڈا اور ایک کھانے کا چمچ شہد ملا کر اچھی طرح مکس کر لیں۔

اور اس کا ایک گھونٹ لیں۔ ہمارے پرانے جاننے والے تجربات کے پرنسپل تھے۔ میں ان کا نام لیتا۔ تجربات کا پرنسپل۔ اس کی نظر تیز تھی۔ اور انہوں نے شاندار باتیں کیں۔ وہ مجھے بتانے لگے۔ حکیم صاحب آپ جانتے ہیں۔ آدمی کب بوڑھا ہوتا ہے؟ میں نے کہا نہیں. جب انڈے اور دودھ اور شہد نکلے۔ ختم ہو جاتا ہے۔ میں ان کی بات سن کر چونک گیا۔ یہ بہت پرانا ہے۔ پھر میں نے لوگوں کو بتانا شروع کیا۔ ہمارے بزرگوں کی ایک بہت پرانی روایت تھی۔ ہم چلے گئے اور کہیں کھو گئے۔ اور واقعی! اس طرح یہ ٹوٹکہ جوڑوں کا علاج کرتا ہے۔ کمر درد کا علاج ہے۔ پٹھوں کی تھراپی۔ اور مہروں کا علاج ہے۔ یہ ایک چھوٹا سا ٹوٹکا ہے۔

مجھے یاد ہے کہ میری دادی میری ماں کی بڑی بہن کے شوہر تھے۔ ہم اسے نانا کہتے تھے۔ وہ بہت بوڑھا تھا۔ بڑھاپے میں انڈے پیتے تھے۔ ہم حیران رہ گئے۔ وہ بہت کمزور تھے۔ اور پھر میں اس کی زندگی میں ایک انڈے کے بعد گرم دودھ کا کپ پیتا تھا۔ اس میں شہد بھی ملایا گیا۔ انہوں نے قرآن پاک کی تلاوت بھی کی۔ اس کی بینائی بھی اچھی تھی۔ اس کی یادداشت بھی ٹھیک تھی۔ جب آپ 90 سال کے تھے تو قرآن پاک کی تلاوت کرتے تھے۔ ان کا قرآن بوسیدہ ہو چکا ہے۔ معلوم ہوا کہ ان کی زندگی میں بہت سی قرآنی آیات متروک ہو چکی ہیں۔ اتنا پڑھا کہ ان کی خوراک تھی۔ چاہے گرمی ہو یا سردی۔ میں آپ سے یہ پوچھوں گا۔ کیونکہ آپ اس کے عادی نہیں ہیں۔

آپ دن میں ایک انڈا لیں۔ کیونکہ آپ اس کے عادی نہیں ہیں۔ آپ ایک وقت میں ایک انڈا لیں۔ تاکہ جسم عادی ہو جائے۔ میں عرض کروں گا پہلے آپ ایک انڈا، ایک کپ دودھ اور تھوڑا سا شہد لیں۔ اسے آگے بڑھائیں۔ انڈے، دودھ اور شہد آپ کی زندگی میں حیرت انگیز نتائج دیتے ہیں۔ ایسی صورت میں کمر کے مسائل، پٹھوں کے مسائل، جوڑوں کے مسائل اور مہروں کے لیے بہت مفید ہے۔ ایک ہمارا اخلاص ہے۔

وہ کہنے لگے کہ ان کے دانت ہلنے لگے ہیں۔ اب اس کا واحد حل دانتوں پر ٹوتھ پیسٹ لگانا ہے۔ یا ڈینچر حاصل کریں۔ اور دانت ہلنے لگے۔ اور پریشان۔ دوا نے کوئی فائدہ نہیں دیا۔ مجھے کسی نے لطیفہ سنایا۔ ایک کچا انڈا لے کر منہ میں ڈال کر پی لیں۔ چالیس دن اور فرمایا کہ چالیس دن گزر گئے اور آج سال ہے۔ میرے دانت پھر نہیں ہلتے۔ اور میں ٹھیک ہوں۔

اپنا کمنٹ کریں