ہمارے بارے میں

تعارف:


ہماری ویب سائٹ قابل اعتماد، مستند اور اہم خبروں کی بدولت پاکستان میں سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ویب سائٹوں میں سے ایک ہے جو سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (SECP) سے تصدیق شدہ ہے۔ پاکستان کے پیشہ ور اور نامور صحافی ہماری ویب سائٹ پر اپنی خدمات پیش کر رہے ہیں۔ اپنے منفرد انداز اظہار کی وجہ سے ہماری ویب سائٹ معاشرے کے تمام طبقات یعنی نوجوانوں، تاجروں، ادبی دانشوروں، ملازمت پیشہ افراد، اساتذہ، کھلاڑیوں اور فنکار برادری میں بے حد مقبول ہے۔

ہم زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والی خبروں کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ اس ویب سائٹ پر قارئین کے لیے خصوصی ایڈیشن، آپ کی آواز، کاروباری خبریں، تحقیقاتی رپورٹس، بامعنی اداریے، دلچسپ کالم، کھیلوں کی خبریں اور عوامی مسائل پر خبریں موجود ہیں۔ ہماری ویب سائٹ اپنی غیر جانبدارانہ صحافتی پالیسی کی وجہ سے پاکستان کی مقبول ترین ویب سائٹس میں ایک خاص مقام رکھتی ہے۔

عائشہ اعوان:


معروف پاکستانی صحافی عائشہ اعوان، پی ٹی آئی نیوز ڈاٹ کام کی بانی ہیں۔ عائشہ اعوان نے اپنے صحافتی کیریئر کا آغاز 2009 میں دنیا نیوز کی اسٹاف رپورٹر کے طور پر کیا۔ اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں کی بدولت وہ جلد ہی صحافت میں نمایاں ہو گئیں۔ 2013 میں، وہ مشہور اخبار جنگ میں شامل ہوئیں اور اخبار کی ترقی اور عروج میں نمایاں کردار ادا کیا۔ وہ سینئر اسٹاف رپورٹر، چیف رپورٹر، ڈپٹی ریذیڈنٹ ایڈیٹر، ریذیڈنٹ ایڈیٹر اور ڈپٹی چیف ایڈیٹر جیسے اہم عہدوں پر بھی فائز رہیں۔

جنگ سے خاموشی اختیار کرنے کے بعد، عائشہ اعوان نے دو ہزار اٹھارہ میں
ptinews.net
کی بنیاد رکھی، جو اب تک مستند اور ذمہ دارانہ صحافت کی بدولت کامیابی سے ترقی کر رہی ہے۔

ہماری ٹیم:


معروف کالم نگار حرا جمال (امریکہ)، ماہم نور (یو اے ای)، زاہد زیدی (ملائیشیا)، پروفیسر شائستہ اکرم، پروفیسر صبیحہ جبین، ڈاکٹر آغا خان اور پروفیسر علی درانی
ptinews.net
کی ٹیم میں شامل ہیں۔ اس کے علاوہ سینئر صحافی اور تجربہ کار منیجر تنظیم کے مختلف شعبوں کی نگرانی کر رہے ہیں۔

ہماری کارکردگی:


اللہ تعالیٰ کے فضل و کرم سے دو ہزار انیس میں
ptinews.net
اپنے نئے دفتر میں منتقل ہوا، جو وقت کے تقاضوں کے مطابق تمام جدید سائنسی سہولیات سے آراستہ ہے، جس میں اس کا پرنٹنگ پریس بھی کامیابی سے کام کر رہا ہے۔ نیوز روم، رپورٹنگ روم، کمپوزنگ روم، ویب، سوشل میڈیا سیکشن اور سی ٹی پی سمیت ہر شعبہ کے لیے الگ الگ حصے ہیں۔ ان تمام حصوں میں تیز اور موثر مواصلت کے لیے ERP سافٹ ویئر۔ استعمال کیا جا رہا ہے جس کے شاندار نتائج برآمد ہو رہے ہیں۔